Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

2 Haziran 2013 Pazar

Bu haftasonu meşgul olacağım için blogumda yayınlanacak yazıları önceden proğramlayıp kendi kendine yayınlamasını sağlamıştım. Ama bu arada ülkemizde olan olaylardan dolayı yayınladığım yazılardan utandım. Memleket karışmış insanlar canları için, vatan için savaşırken benim pasta, toka yayınlamam çok saçma tabi. Kendim yurtdışında olsam bile orada bulunan arkadaşlarımla ve kuzenlerimle gurur duyuyorum ve destekliyorum.

Gülse Birselin yazısını buradan okuya bilirsiniz.


1 yorum:

  1. canım herkesin blogunun bir konsepti var sonuçta.ülkemizdeki olaylardan ne kadar huzursuz ve acı dolu olsak da bunu yayına taşımadık diye üzülmüyor değiliz.ama şahsen ben hem günlüğüm gibi hem hobilerimin birikimi olarak gördüğüm blogumda içim yansa da paylaşmak istemem.başka blog açarım bu tip durumlara dair eğer görüşümü bildirmek istiyorsam.o yüzden dertlenme yayınların için..sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...