Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Tişört yeniledik

Fındıkkurdum ablasına bu tişörtü aldığımızdan beri kendisinin olmasını istiyordu. Ve nihayet ablasına küçük gelsede, fındıkkurduma hala çok büyük.
Dikişmakinam bozuk olduğundan daraltamadım. Tişörtü istemesinin sebebinin önündeki resimi ve boyundan dolanan saç örgüsü olduğunu öğrenince farklı bir şekilde daraltıp kendisine süpriz yapmaya karar verdim.
Akşam yatmadan giydiğinde, resimlerini çekip: 'Bak, daha çok büyük yarın giyemezsin' dedim.
Dudağını büzüp gidişini görmeliydiniz. Gece o yattıktan sonra birkaç makaz darbesi, birkaç düğme ve bir tığ yardımıyla tişörtü yeniden yarattım :)
Sabah kalkıp tişörtü daraltığımı görünce, resmen havalara uçtu mutluluktan.

Akşam yatmadan önce:

Sabah kalktıktığında:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...