Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Bileklik

Büyük kızımın sürekli yeni takı arayışı ve elime geçen bir parça zincir, birkaç boncuk sayesinde ortaya yeni bir bileklik çıktı. Kızımın çok hoşuna gitti ve daha fazlasını istiyor. İlk iş gidip daha fazla zincir ve boncuk alıp değişik değişik modellerini yapmayı düşünüyorum.
Aklımda çok fazla fikirler var, yaptıkca ilave ederim buraya. 
Bu seferkinin yapılışı çok basit her deliğe bir trabzan, 2 zincir ve bir sonrakine tekrar trabzan. Bu şekilde sıranın sonuna kadar gittim, ikinci sıra zincir çektiğim yerlere bir sık iğne, bir boncuk ve bir sık iğne ile geri döndüm. Sıra sonunda düğmenin etrafından dönecek şekilde zincir çekip başladığım noktaya bağladım. Karşı tarafa düğmeyi diktim ve kullanıma hazır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...