Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

30 Mayıs 2013 Perşembe

Alttan yukarıya örgülü topuz

Bugün büyük kızımın dergide gördüğü bir saç modelini yapmamı istedi.
Aslında yaşına göre biraz ağır kaçar diye düşünmüştüm. Sırf kırılmasın diye yaptım, ama okula gitmeden geri açarız diye düşünüyordum. Bittikten sonra hoşuma gitti, bu şekilde gitti yinede okula.
Saçların hepsini öne attırıp taradım.

Enseden başlayarak kullağın üstüne denk gelecek  şekilde örüp tutturdum.

Kafasını tekrar kaldırdıktan sonra, tüm saçları bir araya toplayıp tutturduktan sonra topuz yastığı taktım.

Saçları topuz yastığının etrafından lastiğin altına doğru  sıkıştırıp, toka ile tutturdum.

Saçları kat kat kesildiği için topuzun içinde çıkanlar  çok oldu ama onlar sanki farklı bir hava katmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...