Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

17 Nisan 2012 Salı

pratik çikolatalı kurabiye

Çocukların çok sevdiği ve yapması çok kolay ve çabuk olan bir kurabiye.



Malzeme:

200 gr un
125 gr tereyağ
75 gr toz şeker
1 paket vanilya şekeri
1 fincan çikolata damlaları (veya rendelenmiş çikolata)

Yapılış:

Un, şeker, vanilya şekeri ve çikolataları karıştırdım. İçine yağı parça parça ilave edip, fazla eritmeden yoğurdum.
Hamur yapışkan bir top haline geldiğinde, parçalar koparıp top halinde tepsiye yerleştirdim. Ve elimle biraz yatsıltım.
Önceden 190 derecede ısıtılmış fırında 20 dakika hafif kahverengileşene kadar pişirdim.
Fırından çıktıktan sonra soğumasını beklemem gerekirdi, ama evde ki kurabiye canavarları izin vermedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...