Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

16 Nisan 2012 Pazartesi

Kahvaltılık cupcakeler

Evde zeytini sevmeyen, peyniri mümkünse yemeyen, salam ile pek arası olmayan ama cupcakelere bayılan bir fındıkkurdunuz varsa, bir anne olarak ne yaparsınız? Tabi ki kahvaltılık cupcake yaparsınız ve fındıkkurdunuz asla yemem dediği herşeyi bayıla bayıla yer.


Malzeme:

1 kase rendelenmiş beyaz peynir
1 tatlı kaşığı zeytin ezmesi
1 kase rendelenmiş salam
3 yumurta
3 su bardağı un
1 çay kaşığı kuru maya
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı zeytinyağı

Yapılışı:
Yumurtaları, zeytin yağı ve yoğurdu çırptım. Sonra içine peynir, zeytin ezmesi ve salamı ilave ettim ve tekrar çırptım. Son olarak un ve mayayı ilave ettim koyu akıcı bir hamur haline gelene kadar karıştırdım. Biraz beklettim. Bu arada fırınım 150 derecede ısıttım ve cupcake kalıplarımı hazırladım. Hamuru kalıplara döktüm ve 35 dakika pişirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...