Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

9 Şubat 2012 Perşembe

Ev yapımı zpagetti yünü

Daha önce de bahsettiğim gibi burada zpagetti yünü çok moda. Ve her moda olan şey gibi onlarda çok pahalı. (Gerçi burada yünler genel anlamda zaten pahalı, sırf bu yüzden kedi beslemekle hata mı ediyorum acaba koyun mu besleseydim diye düşünmeye başladım.) 
Bu zpagetti yünleri fabrikada artık penye kumaşından yapılıyor, geniş parçalar kullanıldığı içinde ağır oluyor. Kızım kendisine yaptığım şalı çok severek birkaç gün taktıktan sonra, ağırlığından şikayet etmeye başladı derken şal tamamen ortadan kayboldu. Bunun üzerine hem ucuz, hem hafifini nereden bulurum diye düşünürken aklıma eski tişört veya atletlerden kendim yapabileceğim geldi. 
Hemen birkaç tane eski atlet buldum ve bunları koltuk altından kesip yaka ve kol kısmını başka bir projede buluşmak üzere hobi kutuma yerleştirip, koltuk altından etek kısmına kadar olan parçayı yuvarlak şekilde dilim dilim kesip bir birine aşağıda görüldüğü şekilde bağladım. İlk denemem beyaz atlet ile ama bunu eskiyen, yıpranan bütün tişörtlerle yapmayı düşünüyorum böylece renk renk yünüm olur, bende tekrar bol bol örebilirim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...